Woodpellets2go Klantenservice
Je kunt 24/7 bij ons bestellen. Mocht je toch vragen hebben, dan bieden wij verschillende contactmogelijkheden. Wil je een serviceaanvraag doen? Gebruik dan het serviceformulier. Wil je iets retour sturen? Doe dan een retouraanvraag.
Heb je een vraag, waar je maar geen antwoord op kunt vinden? Misschien kunnen deze vragen jou verder helpen.
Veelgestelde vragen
Hoe plaats ik een bestelling?
Woodpellets2go heeft het bestelproces zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Je kunt simpel en snel bestellen. Het bestelproces bestaat uit slechts 4 duidelijke stappen:
Selecteer je producten en drop ze in de winkelwagen. In de winkelwagen kun je de aantallen wijzigen. Je hebt de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen.
Voer uw adresgegevens in. Velden met een * zijn verplicht om in te vullen en hebben wij nodig voor het verzenden van de artikelen.
Maak de keuze of je de bestelling wilt afhalen of laten bezorgen. Kies uw betaalmethode. Je kunt kiezen uit iDeal-internetbankieren, of bij afhalen met pin of contante betaling. onder Rembours (contant bij levering). Nu hoef je alleen nog maar je gegevens te controleren en de bestelling te bevestigen.
Waar vind ik mijn bestelstatus
Zodra je order is bevestigd, ontvang je hier een mailtje van. Op dat moment staat de order direct bij ons in het systeem en zijn wij deze aan het verwerken.
Waar vind ik mijn bestelnummer
Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail. Deze wordt vrijwel direct na het plaatsen van de bestelling verzonden. Heb je deze bevestigingsmail niet gehad? Wacht nog even een momentje af en neem dan contact op met de klantenservice.
Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW.
Heb je verder nog vragen?
Onze toppers helpen je graag! Je kunt ze bereiken via:
Bedrijfsgegevens
Woodpellets2Go
Adres: Rondweg 22
8091XB, Wezep
Openingstijden: 9:00 – 17:00
Telefoon: +31619779055
E-mail: info@woodpellets2go.nl